piątek, 14 lutego 2014

13. C.J. Daugherty - Zagrożeni



- Czyli wszystko chcesz zrobić sama, a ja jestem tylko przeszkodą,tak? - Zgromił ją wzrokiem odgarniając włosy z czoła - Wiesz co? Wciąż nie przestałaś uciekać.Tylko nie zdajesz sobie z tego nawet sprawy.


Akademia Cimmeria stała się dla Allie czymś więcej niż szkołą – była jej schronieniem. Jednak grupa ludzi powiązanych z rodziną dziewczyny próbuje zniszczyć wszystko to, co dla Allie ważne. Co gorsza, ktoś blisko związany z uczniami Cimmerii dopuścił się zdrady i wszystkich opanowuje paranoja. W obawie przed atakiem Nathaniela wybuchają wewnętrzne walki. Jednak to nie uderzenia z zewnątrz należy się obawiać…




Książka rozpoczyna się osiem tygodni od zakończenia drugiego tomu, czyli "Dziedzictwa". Po śmierci przyjaciółki, Allie odgradza się od nauczycieli i znajomych i postanawia na własną rękę wymierzyć sprawiedliwość. Jednak po rozmowie ze swoją babką Lucindą, która stawia dziewczynie pewne warunki, Allie wraca do życia, do przyjaciół, ale komu może zaufać ?


Z wielką niecierpliwością czekałam na kontynuację Dziedzictwa, po poprzednich tomach zostałam z tyloma pytaniami, bez odpowiedzi i od tamtego czasu chodziłam z głową pełną Nathaniela, Allie, Cartera i Sylvaina. 

 Więc kiedy 5 lutego książka weszła do księgarń, byłam trochę podłamana że od razu nie mogę jej mieć, ze względu na to że mieszkam z zagranicą, ale znalazłam ebooka, którego tego dnia wrzucił Woblink (uratowaliście mi życie). 
Książkę czyta się bardzo szybko, Pani Daugherty zrobiła wszystko abyśmy ani przez chwilę się nie nudzili. Sytuacja między chłopakami i Allie, no cóż, po tej części z całą pewnością będziemy mieli pewien niedosyt.
 Z niecierpliwością czekam na czwartą część  która w Stanach będzie miała premierę 5 czerwca.





Nie chciała go pocałować. Nie pamiętała nawet, jak to się stało. Po prostu ich usta nagle się zetknęły i znalazła się w jego objęciach.


Chciała zapomnieć w jego ramionach o wszystkim, co się wydarzyło, a nawet o tym, gdzie byli w tej chwili i dlaczego. Tak bardzo tego potrzebowała. Chciała, żeby ktoś jej pragnął. Marzyła, by nie myśleć o niczym i być najważniejszą osobą w czyimś życiu, choćby tylko przez kilka minut.








seria/cykl wydawniczy: Wybrani tom 3
wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
kategoria: młodzieżowa, 
data wydania: 5 luty 2014
liczba stron: 384


Ocena - 8/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz