sobota, 19 kwietnia 2014

L.A. Weatherly - Anioł



Gapiłam się na niego jak krowa na pociąg.


Siedemnastoletnia Willow, w szkole uważana za dziwaczkę, jest... jasnowidzem! Potrafi zajrzeć w przyszłość innych, zna ich marzenia i słabe punkty - wystarczy, że ich dotknie. Willow nie wie, że jest aniołem i że to bardzo niebezpieczne dla ludzi, bo anioły wcale nie są dobre ani łaskawe. Tymczasem rok starszy Aleks, członek elitarnej grupy Zabójców Aniołów, dostaje specjalne zadanie: ma zlikwidować Willow. Nieoczekiwanie oboje zaczynają się sobie podobać, co ściąga na nich wielkie kłopoty...






Siedemnastoletnia Willow w szkole jest uznawana za dziwaczkę, ubiera się inaczej niż inne dziewczyny, zna się na samochodach, jest jasnowidzem i choć o tym jeszcze nie wie, jest aniołem. Dziewczyna mieszka u ciotki razem z chorą matką, nie zna swojego ojca, widziała jego twarz, tylko raz w przebłyskach wspomnień matki. Kiedy koleżanka ze szkoły, Beth przychodzi do niej po poradę, Willow widzi w jej myślach anioła. Anioła który, ani trochę nie jest taki jak można by o nich myśleć, ale anioła który przypomina P O T W O R A. Kiedy Willow, informuje koleżankę że przez niego będzie coraz bardziej osłabiona i może się to skończyć dla niej śmiercią, Beth nie chcę o tym słyszeć i następnego dnia dołącza do Kościoła Aniołów. 

W tym samym czasie młody Aleks, zabójca aniołów, dostaję za zadanie zabicie Willow, kiedy obserwuję swoją ofiarę, coś powstrzymuję go od zabicia jej. Brak aureoli. 

 
Po nieudanym audiobooku Danielle Steel, sięgnęłam po Anioła bez jakichkolwiek oczekiwań na wciągającą lekturę, nic bardziej mylnego. 

Anioł wciąga już od pierwszych stron, minut... 
Zostałam przeniesiona w zupełnie inny świat z dala od wampirów, diabłów, syren, czy wilkołaków, tym razem był czas na anioły. Przerażające anioły, które żywią się energią ludzi, a tymi którymi się nakarmią już nigdy nie wracają do zdrowia. Czy naprawdę anioły takie są ? Czy anioły są potworami, przed którymi trzeba się bronić ? 

Tego właśnie od małego uczył się Aleks. Zabijania aniołów, przez które stracił całą swoją rodzinę.


Jestem oczarowana postacią Aleksa, który był dla mnie ideałem chłopaka z książki. Czuły zabójca ? haha ;D
Polubiłam też bardzo Willow i cieszyłam się jak dziecko kiedy w końcu doszło do jej "bliskiego" kontaktu z Aleksem.






Naprawdę nie spodziewałam się tak dobrego audiobooka i kiedy Pani Anna Cieślak ( która spisała się znakomicie ), przeczytała ostatnie zdanie, od razu rzuciłam się w kierunku komputera aby szukać kontynuacji. 



The End.

Nie ma kolejnej części wydanej w Polsce, aczkolwiek kiedy weszłam wczoraj na stronę wydawnictwa Świat Książki, to widziałam tę książkę w zapowiedziach. Może po trzech latach od wydania, postanowili odświeżyć tę trylogię i będzie szansa na przeczytanie dalszych części w języku Polskim ? Email do wydawnictwa został wysłany, więc niedługo się dowiemy. 

Podsumowując polecam książkę każdemu, kto choć na chwilę chcę się zatracić w świecie opanowanym przez anioły. 




format: audiobook
lektor: Anna Cieślak
seria/cykl wydawniczy: Trylogia Anioła tom 1
wydawnictwo: Świat Książki
kategoria: paranormal romance 
data wydania: 5 maja 2011
liczba stron: 397


Ocena - 9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz