czwartek, 10 kwietnia 2014

Danielle Steel - Zdrada






Czy faktycznie dobrze znamy swych najbliższych: domowników i współpracowników? Nowa powieść słynnej pisarki każe nam się nad tym dobrze zastanowić. Tallie, wzięta reżyserka filmowa, tworząca szczęśliwy związek z producentem Huntem, odkrywa, że jej ukochany od dawna ją zdradza. Mało tego, ktoś od lat kradnie jej z konta pieniądze! Brigitte, wieloletnia przyjaciółka i asystentka Tallie, oskarża o kradzież Hunta. Lecz prawda jest jeszcze bardziej wstrząsająca… Opowieść o wielkich oszustwach uczuciowych i finansowych na barwnym tle świata ludzi filmu.





Słucham bardzo dużo audioboków, moja praca mi na to pozwala i jestem " chora " kiedy zapominam sobie wgrać kolejnego do telefonu.
Skończyłam słuchać wszystkich dostępnych audiobooków Camilli Lackberg, które czytał Marcin Perchuć, bardzo przyjemny głos, ale o tym kiedy indziej.
Po kryminałach Pani Lackberg, chciałam czegoś innego i mój wybór padł na Danielle Steel, z którą nigdy wcześniej się zapoznałam, choć nazwisko jest znane u nas na polskim rynku. 
Wiem że było to moje pierwsze i ostatnie spotkanie z tą aktorką, jak i z lektorką która tę książkę czytała. 

Tallie jest popularną i bardzo dobrą reżyserką filmową, zdobyła uznanie na rynku, wszyscy cenią i podziwiają filmy przez nią wyreżyserowane. 
Kobieta ma studiującą córkę w Nowym Jorku, kochanego ojca i najlepszą przyjaciółkę która jest jej asystentką od 16 lat, niestety Tallie nie ma kolorowego życia, jej związki nigdy nie wytrzymują dłuższego okresu, zdrady, rozwody, niedopasowania, więc kiedy Tallie związała się Huntem, który także jest producentem filmowym z którym jest już 3 lata, myślała że będzie to związek w którym będzie szczęśliwa i tak też było, dopóki nie dowiaduję się, że Hunt zdradza ją już od roku, a kiedy inwestor zleca zrobienie audytu, na jaw wychodzi że z konta kobiety znikają pieniądze.

Nie skończyłam tego audiobooka, nie dotarłam nawet do połowy i jestem pewna że tak samo byłoby z książką. Niestety, strasznie się męczyłam. Szczególnie że opisy danych ludzi i wydarzeń powtarzały się dosłownie co parę stron. 
Co do lektorki, Pani Anny Moskal jej interpretacja dobija jeszcze bardziej tę książkę, a jej głos wręcz mnie irytował. 

Czytaliście tę książkę ? A może inne książki tej autorki ? 




format: audiobook
lektor: Anna Moskal
wydawnictwo:
Świat Książki
kategoria: romans 
data wydania: 2012
liczba stron: 220


Ocena - 1/10




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz