piątek, 31 stycznia 2014

12. C.J. Daugherty - Dziedzictwo




„Teraz ja się przebiorę - poinformował zupełnie spokojnie. - Ale nie musisz się odwracać. Jestem Francuzem, nie wiem, co to wstyd.”



Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?










Allie ponownie wraca do Akademii Cimmeria i dołącza do Nocnej Szkoły, gdzie uczy się walczyć o przetrwanie wraz ze swoim chłopakiem i przyjaciółmi. Początki są trudne, ale Allie zaczyna pomagać Sylvian co bardzo denerwuje Cartera, który zaczyna się oddalać od dziewczyny. 
Allie dowiaduję się prawdy o swojej rodzinie i o tym gdzie jest jej brat. Tylko czy jest na to wszystko gotowa?


Wiem że nie należy oceniać książki po okładce i cieszę się że tego nie zrobiłam, bo naprawdę, polska okładka odpycha od siebie czytelnika, a trzeba przyznać że Dziedzictwo jest znakomitą kontynuacją Wybranych.

Akcja zaczyna się już na pierwszych stronach książki przez co nie możemy tak łatwo odłożyć jej na półkę.Po skończeniu Wybranych, parę miesięcy temu, moje serce oddałam Carterowi, który był dla mnie ideałem, jednak w tej części, strona po stronie, zmieniałam zdanie i teraz moje serducho już nie wie kogo wybrać Sylvaina czy Cartera, dlatego wstrzymuję się od tej decyzji i czekam na trzecią część czyli Zagrożonych, z którymi będziemy mogli zapoznać się już za tydzień. 




Najgorsze jest to, że kompletnie sobie nie uświadamiasz, jak bardzo masz to wypisane na twarzy. Zamierasz, kiedy tylko pojawia się w pobliżu, i nie odrywasz od niego wzroku. (…) Wiesz, co jest w tym wszystkim najsmutniejsze? Tylko ty nie widzisz tego, jak bardzo jesteś w nim zakochana.


Życie to pasmo bólu i najlepiej by było, gdybyś się zaczęła do tego już przyzwyczajać, Allie. Ból nigdy nie znika. Gromadzi się. Jak śnieg.


Nie można mówić, że coś nie istnieje tylko dlatego, że się tego nie rozumie.








seria/cykl wydawniczy: Wybrani tom 2
wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
kategoria: młodzieżowa, 
data wydania: 25 wrzesień 2013
liczba stron: 440


Ocena - 8/10







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz