sobota, 19 października 2013

Stosik 5


Witajcie.

Dziś przybywam o Was z moim małym stosikiem z którego jestem bardzo zadowolona. 




Taki piękny stosik przywędrował do mnie z Polski, ale było radochy :))
Prawie wszystkie książki z małymi wyjątkami, zamówiłam w księgarni internetowej Inbook, w bardzo dobrej cenie.


1. Asia Greenhorn - Silver 
2. Lauren Oliver - Requiem
3. Tahereh Mafi - Sekret Julii
4. Tricia Rayburn - Syrena recenzja
5. Tricia Rayburn - Głębia
6. Tricia Rayburn - Mroczna toń
7.Carrie Jones - Oczarowanie
                  8. Karolina Wojda - Feniks początek  - egzemplarz od autorki.
9. Marissa Meyer - Saga księżycowa. Cinder
10. Marissa Meyer - Saga księżycowa. Scarlet



11. Jenifer L. Scott - Lekcje MADAME CHIC
12. Rosamund Lupton - POTEM, SIOSTRA
13-18. Lucy Maud Montgomery - Ania z Zielonego wzgórza 1-6



19. Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilczyca
20. Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilk
21-23. Josephine Angelini - Bunt Bogini 1-3
24. Orczykowska Ewa - Zrób to we Wrocławiu - Empik
25. Ewa Chodakowska - Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską - Empik



Prezent od najcudowniejszych rodziców na świecie, mieszkam za granicą i mam opóźniony dostęp do nowości książkowych, a tu taka niespodzianka !


Jeśli ktoś z Was śledzi bloga Książkoholizm, to wie że wysłałam do Annie swój egzemplarz książki "Islandia jak z bajki", jakie wielkie było moje zdziwienie kiedy parę dni temu dostałam maila od autorki książki, Pani Janiny Szymkiewicz, z podziękowaniami i gratulacjami za propagowanie idei czytania książek, a także co mnie ogromnie ucieszyło dostałam od autorki książkę z dedykacją.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz