wtorek, 18 marca 2014

Nina Reichter - Ostatnia Spowiedź Tom 2



Zaufanie to cząstka duszy, którą oddajesz komuś w nadziei, że nadal pozostanie Twoja.


Świat wali się w posadach, gdy miłość jej życia – rockman Bradin Rothfeld zostaje postrzelony i pada na scenę. Ally jest uczestniczką tamtych zdarzeń. Bezsilność i wspomnienia tamtych chwil na zawsze pozostaną jej najgorszym koszmarem. Bradin jest w ciężkim stanie. Co więcej, może pożegnać się ze światem sądząc, że dwie najbliższe mu osoby zrobiły mu świństwo. Tylko czy Ally i Tom rzeczywiście są niewinni? Rozpoczyna się walka o życie rannego Bradina, a jego bliscy, odliczając feralne godziny, będą musieli zmierzyć się z grzechami, które być może nigdy nie zostaną odpuszczone. Tom poprzysięga sobie, że już nie zbliży się do Ally.  


Z kontynuacją Tomu 1 Ostatniej Spowiedzi, zapoznałam się już jakiś czas temu, ale niestety ( albo -stety) dostałam pracę i nie miałam chwili żeby usiąść i coś o tej książce naskrobać. Przez ostatnie trzy tygodnie mało też czytam, bo naprawdę trudno znaleźć mi trochę wolnego czasu, na chociażby jeden rozdział książki, za to słucham audiobooków. Skończyłam już trzy pierwsze tomy książek Camilly Lackberg, o których wkrótce napiszę. 


Drugi Tom, Ostatniej Spowiedzi rozpoczyna się zaraz po wydarzeniach z poprzedniej części.
Kiedy Bradin zostaję postrzelony, Allie jest w totalnej rozscypce, tak samo jak rodzina i przyjaciele rockmana. Co więcej Bradin myśli że najbliższe mu osoby go zdradziły, ale czy faktycznie tak jest ? Czy Allie i Tom są niewinni ?


Wspaniała kontynuacja pierwszego tomu, Pani Nina Reitcher zrobiła kawał dobrej roboty. Kiedy w pierwszej części, Ally i Bradin najpierw się powoli  poznają, potem są sprzeczki i pełno niejasności, tak  w tej części jest bardziej romantycznie, książka jest przepełniona silnymi uczuciami, nie tylko dwójki zakochanych, ale też ze strony brata Bradina, czyli Toma, którego nawiasem bardzo lubię i jestem z nim całym sercem. Czy playboy może zakochać się w tej jednej jedynej, do której miłość jest zakazana ? 
Szczególnie wielki plus za zakończenie, które było pełne łez z mojej strony. Niestety jest też zła strona książki, nie podobały mi się wątki z Violą, ale to dlatego że chciałabym aby związkowi Allie i Brada już nic nie zagrażało.

Czekam na kontynuację, która mam nadzieję będzie szybka. 




To prawda, być może nie rozumiał, że ona stała się kimś innym. A stała się właśnie w momencie, kiedy on odszedł... a ona pozostała tutaj.


A czy mówiłem Ci już, że oddychanie ma sens tylko wtedy, kiedy jesteś obok?


Wierze, że wszystko co się dzieje, ma swoją przyczynę i swój powód. Wszystko jest potrzebne, byśmy mogli coś zrozumieć lub czegoś się nauczyć. Byśmy mogli wybrać tę właściwą drogę, chociaż chcemy z niej zboczyć. Często nie zdajemy sobie sprawy, co los próbuje nam pokazać, i nikt nie powiedział, że w ogóle kiedykolwiek zrozumiemy. Bo czy ktokolwiek obiecał, że będzie łatwo?








seria/cykl wydawniczy:   Ostatnia spowiedź tom 2
wydawnictwo: Novea Resc s.c.
kategoria: młodzieżowa, romans 
data wydania: 26 sierpnia 2013
liczba stron: 370


Ocena - 9/10







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz