czwartek, 22 listopada 2012

Stosik 2


Znowu zebrał się spory stosik. Tym razem to stosik urodzinowy, ten poniżej dostałam dzięki mojej kochanej cioci i sąsiadce Pani Jadzi ! Dziękuję bardzo !





1. P.S. Kocham Cię - Cecylia Aherm
2. Śnieg - Orhan Pamuk
3. Niebieski notatnik - James A. Levine
4. Samotność w sieci - Janusz Wiśniewski
5. Zwyczajne życie - Lydie Salvatore
6. Duma i uprzedzenie - Jane Austen
7. Makatka - Grochola, Szelągowska
8. Opowieści z powielacza - Dorota Zańko


9. Moje rzymskie wakacje - Kritin Harrel
10. Fatwa - życie w nieustannym zagrożeniu - Jacky Trevane
11. Życie jak w Madrycie - Perez-Reverte
12. Było mineło - Ishamael Beah
13. Odnalezione uczucia - Emilie Richards
14. Dziecko Noego - Schimtt
15. Sfinks - Helena Mniszek
16. Lekcje Pana Kuki - Radek Knapp


17. Kopalnie piasku - Paweł Góral 
18. Dedykacja - McLaughlin § Kraus
19. Szefowa - Petra Hammesfahr
20. Przygoda na jedną noc - Catherine Townsend
21. Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki - Nargas Llosa
22. Krwawy krąg - Jerome Delafosse


23. Zanim się pożegnasz - Mary Clark
24. Dom nad urwiskiem - Mary Clark
25. Najdłuższa noc - Mary Clark
26. Pusta kołyska - Mary Clark


27. Historie miłosne - Schmitt
28. Pan Ibrahim i kwiaty Koranu - Schmitt
29. Obiecaj mi - Evans
30. Szukając Noel - Evans
31. Kolory tamtego lata - Evans
32. Bliżej słońca - Evans


33. Anioł stróż - Sparks
34. Dla Ciebie wszystko - Sparks




4 pierwsze części z serii Pretty Little Liars dostałam od SIOSTRY i babci ;)






4 komentarze:

  1. Toż to ogromne stosisko! ;D A jakie cudne zdobycze. ;)
    "Dumę i uprzedzenie" serdecznie polecam!!!
    Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę niektórych pozycji! Ty farciaro!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale stosy! Zazdroszczę jak diabli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, ile książek ^^ to nie stosik, a stosisko :D
    czytałam "Dumę i uprzedzenie" Austen, w ogóle uwielbiam książki tej autorki
    na półce czeka na mnie "PS. Kocham Cię", ale jakoś nie mam dla niej czasu ;]
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń